بازدید سرپرست اداره کل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه غرب و مرکز کشور از محور طبس- یزد


5 سال پیش ، جمعه 29 شهریور 1398

مظفربیگلر مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل و صادق وجدی سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه‌های منطقه غرب و مرکز کشور ضمن بازدید از محور طبس یزد، به بررسی آخرین وضعیت این طرح و موانع پیش روی پیشرفت پروژه پرداختند.


به گزارش روابط عمومی راه‌یاب ملل، صادق وجدی سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه‌های منطقه غرب و مرکز کشور به همراه تنی چند از مدیران این اداره کل با حضور در محل پروژه احداث باند دوم محور یزد طبس روند پیشرفت طرح را مورد بررسی قرار دادند.  

براساس این گزارش، مظفربیگلر مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل و منوچهر مومن‌‍زاده، مدیرعامل شرکت سیمین سپاهان اصفهان نیز در در روند بازدید و بررسی طرح حضور داشته و اطلاعاتی را در رابطه با نیازمندی‌های پروژه ارائه کردند.  

مطابق قرارداد منعقد شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور شرکت سیمین سپاهان اصفهان به عنوان پیمانکار  در حال اجرای عملیات عمرانی است و شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل مسئولیت نظارت عالیه و کارگاهی در این بخش از طرح را برعهده دارد.

نکته قابل توجه اینکه  در بخش تحت نظارت شرکت راه‌یاب ملل که مجموع 43 کیلومتر از کل طرح را شامل می‌شود تعداد زیادی آب‌راهه وجود دارد که منجر به  احداث 70 دهانه پل در این قسمت شده است. این درحالی است که تعداد دهانه‌های پل در کل پروژه حدود 104 مورد است.  

خاطرنشان می‌شود محور طبس یزد یکی از خطرناک‌ترین راه‌های شرق کشور است که سالانه آمار قابل توجهی از تصادفات و تصادمات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است.

بدون تصویر