هدف باشگاه راه‌یاب ملل پرورش استعدادهای بومی و ایجاد انگیزه در بین جوانان کردستان است


5 سال پیش ، دوشنبه 1 مهر 1398

مظفر بیگلر مدیرعامل شرکت راه‌یاب ملل در گفت‌وگو با برنامه ایستگاه ورزش رادیو جوان نکاتی را پیرامون وضعیت تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان و تاثیر آن در تقویت روحیه جوانان کردستانی عنوان کرد.


به گزارش روابط عمومی راه‌یاب ملل، مظفر بیگلر روز یک‌شنبه 31 شهریور در در گفت‌وگو با رادیو جوان با بیان این نکته که ظرفیت بسیار مطلوبی از استعدادهای والیبال کشور در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در کردستان وجود دارد گفت: سیاست باشگاه جذب و پرورش استعدادهای بومی است و همین امر هم سبب شد تا از دوسال قبل نسبت به تاسیس تیم‌های پایه در رده سنی نوجوانان و نونهالان در مریوان اقدام کنیم. امیدواریم که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال‌‌های آتی شاهد نمایش این استعدادها در سطح ملی و جهانی باشیم.

راه‌یاب ملل حامی استعدادهای بومی است

مدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان افزود: هدف ما از تاسیس این باشگاه در یک شهر مرزی ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه ورزشکاری در بین جوانان کردستانی بود. رسالت مجموعه راه‌یاب ملل همواره حمایت از استعدادها و کمک به شکوفایی آن‌ها در زمینه‌های مرتبط با فعالیت شرکت است و این نگاه در عرصه باشگاه‌داری نیز حفظ شده است.

لیگ برتر به هواداران مریوانی نیاز دارد

وی در ادامه با تشکر از مردم کردستان در حمایت از تیم راه‌یاب ملل عنوان کرد: حمایت حداکثری مردم عزیز استان کردستان، بالاخص مردم مریوان در کسب عناوین و صعود تیم به لیگ برتر نقش غیر قابل انکاری دارد. مردم مریوان از اولین بازی‌های تیم در دسته یک کشور با حضور در سالن و حمایت از تیم‌ محبوبشان زمینه‌ساز صعود راه یاب ملل به لیگ برتر را فراهم کردند.  به جرات می‌توان گفت که لیگ برتر والیبال کشور نیازمند تیم راه‌یاب ملل و هواداران پر شور آن است و این مسئله حتما در لیگ امسال به چشم خواهدآمد.

سرمربی تیم عملکرد مثبتی داشته

بیگلر در پایان با اشاره به عملکرد مثبت سرمربی راه‌یاب ملل گفت: در این سه سال که آرش صادقیانی به عنوان سرمربی  تیم است رشد مطلوبی داشتیم و باتوجه به سابقه عضویت ایشان در تیم‌های ملی پایه مسئولیت سرپرستی تیم‌های پایه راه‌یاب را  نیز برعهده‌شان گذاشتیم و امیدواریم با تلاش‌های همه مجموعه راه‌یاب ملل و مردم شریف کردستان بتوانیم ظرفیت‌های بومی استان  را به کشور معرفی کنیم.

خاطر نشان می‌شود؛ تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان در سال گذشته به‌رغم تجربه اندک و امکانات نسبتاً محدود توانست به همت بازیکنان مستعد، کادر فنی توانمند و حمایت همه‌جانبه شرکت راه‌یاب ملل و مردم استان کردستان ضمن کسب عنوان قهرمانی لیگ یک جواز صعود به لیگ برتر والیبال کشور در سال 98 را به‌دست آورد.  

بدون تصویر