ابراز رضایت وزیر راه و شهرسازی از روند پیشرفت پروژه‌های راه‌یاب ملل در استان کردستان


5 سال پیش ، جمعه 19 مهر 1398

وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه 18 مهرماه با حضور در استان کردستان از پروژه‌های عمرانی این استان بازدید کرد.


 

به گزارش روابط عمومی راه‌یاب ملل،محمد اسلامی در جریان این دیدار از میزان پیشرفت و موانع پیش‌روی دو پروژه مهم استان که تحت نظارت و مشاوره شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل در دست اجراست مطلع شد.

اسلامی در ابتدا در محل پروژه تونل باغان از طولانی‌ترین تونل استان دیدن کرد. در جریان این دیدار مظفر بیگلر مدیرعامل راه‌یاب ملل  نکاتی را در ارتباط با تاثیر محور جدید سنندج مریوان و تونل باغان در تسهیل بار ترافیک و استاندارد جاده‌ای استان کردستان ارائه کرد. در ادامه، وزیر راه‌ شهرسازی از فرودگاه درحال ساخت سقز بازدید کرد. 

وی در جریان این دیدار با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه از مقامات استانی خواست تا اقدامات لازم به منظور رفع موانع معارض در طرح را در دستور کار قرار دهند.

عدنان رستمی مدیر گروه فرودگاه‌های شرکت راه‌یاب ملل در این دیدار با ارائه نکاتی در رابطه با نقش این شرکت در بهبود کلی طرح و تغییر نقشه پروژه گفت: نقشه قبلی فرودگاه در بخش باند و ساختمان ترمینال دچار ایراداتی بود که  با مطالعات مجدد راه‌یاب ملل رفع شد.  

رستمی در پایان ضمن تشکر از مسئولان استانی و شرکت‌های جهاد نصرمرکزی و چهل‌چشمه به عنوان پیمانکار احداث باند و ترمینال فرودگاه سقز و شرکت فرودگاه‌های کشور به عنوان کارفرمای طرح تاکید کرد: خوشبختانه هماهنگی مطلوبی بین مجموعه دست‌اندرکاران وجود دارد و امید آن می‌رود که در صورت حل معضل جاده فعلی  که از وسط فرودگاه عبور می‌کند و احداث جاده جایگزین، این پروژه مطابق برنامه در سال 99 خاتمه یابد. 

بدون تصویر