ترافیک سنگین بازدیدها در محور بزنوید- دستگرد


5 سال پیش ، یکشنبه 7 مهر 1398

عوامل اجرایی پروژه محور بزنوید- دستگرد در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته گذشته مورخ سوم و چهارم مهرماه سال 98 شاهد حضور مسئولانی از دستگاه‌های اجرایی و قوه مقننه در محل پروژه و بازدید از روند پیشرفت آن بودند.


به گزارش روابط عمومی راه‌یاب ملل، مظفر بیگلر مدیرعامل این شرکت در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته گذشته مورخ 3و4 مهرماه 98 در محل پروژه محور بزنوید-دستگرد پذیرای سیدحسین میرشفیع مشاور و نماینده وزیر در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه، صادق وجدی سرپرست اداره کل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه غرب و مرکز کشور، محمد خدابخشی نماینده مردم شریف الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بود.  

محمدرضا فرزین‌پور، مدیرگروه A و مدیر پروژه مذکور در شرکت راه‌یاب ملل با تاکید بر اینکه هدف از این بازدید ارزیابی روند پیشرفت عملیات اجرایی شرکت ویسا به عنوان پیمانکار پروژه بزنوید-دستگرد و همچنین ضرورت تامین اعتبار از طرف کارفرمای پروژه است بیان کرد: نظارت کارگاهی و عالیه پروژه بزنوید-دستگرد به عنوان بخشی از کریدور الیگودرز به مسجدسلیمان از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به مهندسین مشاور راه‌یاب ملل ابلاغ شده است.  

مدیر گروه A  دفتر مدیریت پروژه شرکت راه‌یاب ملل در ارتباط با ضرورت احداث این کریدور گفت: محور بزنوید-دستگرد به طول 14 کیلومتر بخشی از کریدور 281 کیلومتری الیگودرز به مسجدسلیمان است که احداث آن به لحاظ پدافند غیرعامل به عنوان جایگزین محور آزادراه پل زال در کریدور جنوب غرب به مرکز کشور و همینطور محرومیت زدایی از منطقه بسیار مهم است.  

 براساس این گزارش، کریدور الیگودرز به مسجدسلیمان یکی از راه‌های صعب‌العبور در غرب کشور است و مطالعات مربوط به محور بزنوید –دستگرد و دستگرد به لیروک به عنوان بخشی از این طرح در شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل انجام شده است. شرح روند مطالعات این طرح را در اینجا بخوانید.  

بدون تصویر