اخذ گواهی ایزو 45001 توسط مهندسین مشاور راه‌یاب ملل


5 سال پیش ، شنبه 16 شهریور 1398

شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل به پاس رعایت سند الزامات حفاظت از پرسنل در برابر مخاطرات کارگاهی و تامین ایمنی و بهداشت محیط کار مفتخر به کسب گواهی‌نامه ایزو 45001 شد


به گزارش روابط عمومی راه‌یاب ملل، شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل برای یازدهمین سال پیاپی مفتخر به کسب گواهی‌نامه ایزو از مرکز استاندارد QAL شد.

این گواهی‌نامه به دلیل رعایت استانداردهای مندرج در سند الزامات مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی پرسنل در محیط کار به شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل اعطاء شده است.

مطابق آمار  رسمی سازمان بین‌المللی کار (ILO) سالانه بیش از 2 میلیون نفر بر اثر مخاطرات ناشی از عدم رعایت استاندارهای ایمنی و بهداشتی در کار جان خود را از دست می‌دهند.

از این رو سازمان‌هایی که براساس استانداردهای مصوب ایزو نسبت به تجهیز محیط کارو همچنین رعایت استانداردهای کیفی و کمی ایمنی، بهداشت، کاهش احتمال خطر و بهبود شرایط محل کار اقدام می‌کنند، حائز گواهینامه بین‌المللی ایزو 45001 می‌شوند.

شرکت راه‌یاب ملل به عنوان یکی از 8 شرکت برتر در حوزه مدیریت طرح و مهندسی مشاور کسب این گواهی‌نامه را به همه اعضای خانواده راه‌یاب ملل تبریک می‌گوید.  

بدون تصویر