سیدحسین میرشفیع مشاور و نماینده وزیر در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه شد


5 سال پیش ، شنبه 16 شهریور 1398

وزیر راه ‌و شهرسازی طی حکمی سیدحسین میرشفیع را به‌عنوان مشاور و نماینده وزیر در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه منصوب کرد.


به گزارش روابط عمومی راه‌یاب ملل در متن این حکم آمده است:

«با توجه به تجربه، تخصص، تعهد و سابقه مدیریتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان «مشاور وزیر و نماینده اینجانب در امور توسعه زیربنایی و طرح‌های ویژه» وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید تا با همکاری معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل تابعه و در ارتباط با وزارتخانه‌ها و استانداری‌های ذیربط تحقق اهداف بخش حمل‌ونقل را پیگیری نمایید.

محرومیت‌زدایی و تکمیل پروژه‌هایی که تا سال ۱۴۰۰ قابل بهره‌برداری باشند از اولویت برخوردارند. لازم است گزارش نتیجه اقدامات و پیشرفت این پروژه‌ها به‌صورت منظم به اینجانب ارائه گردد. کلیه معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های تابعه، مدیران ستادی و استانی موظف به همکاری با شما خواهند بود. توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند منان خواستارم.»

تبریک مهندسین مشاور راه یاب ملل به مجموعه وزارت راه و شهرسازی

شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل ضمن تبریک به آقای میرشفیع و مجموعه وزارت راه و شهرسازی، این انتصاب را نتیجه تلاش خستگی ناپذیر و خدمات ارزشمند ایشان در معاونت ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور می‌داند. راه‌یاب ملل همچنین، تصمیم وزیر محترم راه و شهرسازی در این انتصاب را نشانه‌ای از نگرش ویژه وزارت راه به موضوع حمل و نقل و گامی روبه جلو در این بخش قلمداد می‌کند.    

بدون تصویر