مدیرعامل راه‌یاب ملل و استاندار کردستان از پروژه سنندج-مریوان بازدید کردند


5 سال پیش ، شنبه 9 شهریور 1398

مظفربیگلر مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل و استاندکردستان با حضور در قطعات پنج و شش پروژه سنندج- مریوان مشکلات و موانع پیرامون طرح را بررسی کردند.


به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل، مظفر بیگلر مدیرعامل این شرکت به اتفاق بهمن مرادنیا استاندار کردستان و جمعی از معاونین و مدیران‌کل استان، روز پنج‌شنبه 7 شهریور 98 با هدف ارزیابی روند پیشرفت و مشکلات موجود، از پروژه سنندج مریوان بازدید کرد.

بیگلر در جریان این بازدید ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی همه عوامل و دست‌اندرکاران از جمله کارگران، گفت: چنانچه در روند تامین اعتبار مشکلی به‌وجود نیاید، امکان بهره‌برداری از پروژه به لحاظ فنی در تابستان 99 فراهم خواهدشد.

مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل در رابطه با وضعیت پیشرفت قطعه 5 این پروژه گفت: بتن ریزی لاینینگ تونل باغان تا آذرماه به پایان خواهدرسید و به منظور نصب تاسیسات در اختیار کارفرما قرار خواهدگرفت.

خاطرنشان می‌شود؛ قطعات4، 5 و6 پروژه سنندج- مریوان، تحت نظارت شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل در دست اجرا است و تکمیل تونل باغان به طول 1886 متر به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های این پروژه نقش کلیدی در تحویل و بهره‌برداری از جاده جدید دارد. 

بدون تصویر