ارائه مقالات تدوین‌شده توسط گروه تونل و ژئوتکنیک راه‌یاب ملل، در سیزدهمین کنفرانس تونل ایران


5 سال پیش ، جمعه 1 آذر 1398

سیزدهمین کنفرانس تونل ایران در تاریخ 27 الی 29 آبان ماه با محوریت افق‌های جدید در تونل‌سازی، در مرکز همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار گردید و کارشناسان راه‌یاب ملل مقالات خود را به صورت شفاهی ارائه کردند.


به گزارش روابط عمومی راه‌یاب ملل، سیزدهمین کنفرانس تونل ایران در تاریخ 27 الی 29 آبان ماه با محوریت افق‌های جدید در تونل‌سازی، در مرکز همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار گردید. در این کنفرانس، مقالات تدوین شده توسط گروه تونل و ژئوتکنیک شرکت راه‌یاب ملل به صورت شفاهی ارائه گردید و در فضایی علمی، به تحلیل، تبادل نظر و انتقال تجربیات در جنبه‌های مختلف صنعت تونل‌سازی، پرداخته شد.

لازم به ذکر است مقالات کارشناسان راه‌یاب ملل در سه عنوان ارائه گردید که موضوعات و نگارندگان این مقالات به شرح زیر می‌باشد:

عنوان مقاله: تجربیات احداث تونل در شیل‌های زون سنندج - سیرجان (مطالعه موردی: تونل باغان، محور جدید سنندج - مریوان)
نگارندگان: مهران میرزایی، سیده شیلان حسینی، بابک رحیمی، برهان رستمی، سیوان احمدی

عنوان مقاله: روشی نوین جهت تعیین قابلیت حفاری با استفاده از شاخص زمین‌شناسی GSI در فهرست بهای واحد پایه رشته راه، راه‌آهن و باند فرودگاه (مطالعه موردی: جاده‌های جایگزین سد داریان، استان کردستان)
نگارندگان: بابک رحیمی، برهان رستمی، سیده شیلان حسینی، مهران میرزایی، سیوان احمدی

عنوان مقاله: PMR در تونل‌های راه در شیل‌های زون سنندج - سیرجان (مطالعه موردی: تونل باغان، محور جدید سنندج - مریوان)
نگارندگان: سیوان احمدی، بابک رحیمی، محمد بادفر، سیده شیلان حسینی، مهران میرزایی

مهندس برهان رستمی، ریاست هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور راه‌یاب ملل، ضمن حضور در محل همایش و تشکر از تمام عوامل برگزار کننده کنفرانس تونل ایران، از زحمات کارشناسان راه‌یاب ملل تقدیر و تشکر به عمل آورد. وی افزود شرکت راه‌یاب ملل همواره به دنبال توسعه علمی مهندسی در کشور بوده است و با تکيه بر دانش متخصصان و مهندسان خود يکی از مجموعه‌های پويا و پيشرو در زمينه تدوين مقالات، نشريات، ضوابط و کتب در زمینه  مديريت پروژه‌های عمرانی است. برهان رستمی در انتها امیدواری خود در جهت اعتلای دانش تونل‌سازی با تلاش مهندسان کشور را اعلام نمود.

 

به منظور دانلود مقالات و مطالعه آن‌ها، می‌‎توانید بر روی هر مقاله کلیک کرده و وارد صفحه مورد نظر شوید.

بدون تصویر